marți, 16 iunie 2015

Vortex V32ZS09DC - Televizor 81 cm ieftin si de calitate

In achizitionarea unui televizor nou luam in calcul si brandul, iar Vortex din punct de vedere al televizoarelor nu mi-a inspirat nimic, nefind un brand cunoscut care sa isi faca multa publicitate. In schimb, cunosc firma Vortex la electrocasnice, avand un aer conditionat produs de catre ei care isi face treaba extraordinar, asa ca, am ales sa merg cu incredere si in alegerea unui televizor Vortex.

Am fost placut impresionat sa vad ca si-a meritat fiecare banut, find un televizor la un pret bun, aparut in 2015 cu foarte multe functii interesante. Una dintre aceste functii care chiar mi-a placut a fost faptul ca are player multimeda integrat si pot sa redau filme direct de pe un stick USB sau de pe un hard disk extern. Suporta aproape toate formatele video, audio sau foto.

Nici tunerele digitale nu sunt de neglijat, acesta find echiapt cu DVB-T si DVB-C, tunere care mi-au permis sa arunc decodorul pentru posturile digitale, acesta avand acest decodor integrat in TV. Are si slot CI+ pentru decriptarea posturilor platite extra.

Din punct de vedere al imaginii, mi-a placut, avand o rezolutie HD cu un numar de 1366 x 768 pixeli, acesta se vede foarte bine mai ales pe posturile HD. Are un timp de raspuns foarte bun, iar posturile se schimba imediat. Telecomanda este simpla, comoda si usor de invatat, obisnuindu-ma cu ea imediat.

Sunetul este puternic, avand un sistem stereo cu o putere totala de iesire de 20W, adica doua boxe a cate 10W fiecare.

Per total, sunt multumit de alegerea facuta, Vortex oferind calitatea pe intreaga gama de produse.


3 comentarii:

  1. Televizor Vortex18 iunie 2015 la 00:01

    de la ce pret pot gasi un televizor vortex de 81 de cm? Nu este diferenta mult mai mica decat un samsung de 81, ca sa-ti iei Vortex?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un televizor Vortex 2015 de 81 centimetri îl găsești la prețul de 950 lei. Un televizor Samsung 2014 de 81 centimetri îl găsești la pretul de 1050 lei. Diferența este întradevăr mică, dar nejustificată deoarece d.p.d.v imagine amândouă au aceași calitate.

      Ștergere
  2. Am gasit modelul asta la emag, este un tv bun?

    RăspundețiȘtergere