luni, 15 februarie 2016

Pareri despre electrocasnicele Pyramis

Am auzit de destul de des in ultima perioada intrebari legate de acest producator de electrocasnice, mai ales in comment-urile date pe blog, asa ca am zis sa ofer anumite amanunte despre Pyramis.

1. Tara de provenienta Pyramis este Grecia
Experienta in producerea de aparatura electrocasnica si sanitare este de 50 de ani
2. Branding - se pozitioneaza in segmentul entry middle al pietei
3. Fiabilitatea produselor - Produsele Pyramis sunt destul de fiabile comparativ cu alte brand-uri din acelasi segment de pret
4. Raport calitate pret - La acest capitol Pyramis sta foarte bine, unul din argumentele principale pentru care as recomanda un produs realizat de producatorul grec de electrocasnice fiind tocmai acesta.

Daca ar fi sa rezum un raspuns legat de o parere generala privind acest producator as putea spune ca este un producator bun, recomandabil celor interesati de niste produse de calitate medie, care ofera, foarte important si solutii integrate, in sensul ca puteti sa va utilati complet bucataria, de la electrocasnicele incorporabile pana la sanitare. 

  • Puncte forte: in primul rand sanitarele. 
  • Puncte slabe aparate frigorifice.
In ceea ce privesc electrocasnicele incorporabile, pot spune ca as recomanda in primul rand hotele si ca exista anumite cuptoare si plite de foarte buna calitate, insa cu un raport calitate pret nu la fel de bun ca in cazul hotelor, adica in aceeasi plaja de pret probabil as recomanda Hansa. Insa daca ar fi recomand un pachet complet plita cuptor hota, as recomanda cu incredere produsele producatorului grec de electrocasnice.

Sanitarele sunt de foarte buna calitate, materialele sunt alese cu grija si detaliile sunt ireprosabile in 90% din cazuri. Pretul este totdeauna foarte bun compartiv cu Franke sau Alveus.



8 comentarii:

  1. Review chiuveta si baterie Pyramis15 februarie 2016 la 17:18

    Eu mi-am cumparat de la ei chiuveta si baterie, la pachet si inoxul este foarte bun si la fel si pretul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt ok si plitele cu gratare din fonta de la Pyramis

    RăspundețiȘtergere
  3. DEZAMAGIRE MAXIMA,PRODUSELE LIVRATE CU INTARZIERE(MAREEEEEEEEEEEE),LIVRATE CU DEFECTIUNI,INDIFERENTA MAXIMA DIN PARTEA REPREZENTANTILOR.ASA CEVA ESTE INACCEPTABIL.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ce produs ati cumparat si de la ce magazin?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am cumparat online de pe eMAG hota incorporabila si de pe site de la Pyramis chiuveta si am fost foarte multumita. Ar trebui sa stergeti comentariile celor Anonimi, care sunt foarte nemultumiti, dar daca intrebati ce si de unde au cumparat, nu raspuns la intrebare. Probabil nu au cumparat nimic, dar se dau suparati. Le recomand eu atunci site-ul de la Pyramis. Madalina Oprea

    RăspundețiȘtergere
  6. Am cumpărat o hota Pyramis. Ceva păreri ca nu am mai cumpărat pana acum aceasta marca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am eu ..cam zgomotoasa, dar are 2 motoare si ''trage'' bine .

      Ștergere
  7. Lumea Ar Trebuii Să Știe Că Se Poate Reduce Consumul De Energie Electrică, Dacă Oamenii Și Copii Scot Din Priză Aparatele De Care Nu Au Nevoie, Și Opresc Ce Nu Este Necesar !

    I-ar Asta Înseamnă O Factură Mai Mică La Energia Electrică, Spre Exemplu:

    https://m.youtube.com/watch?v=k7dGB3xQp30&pp=ygUrYW50ZW5hIDMgcmVkdWNlcmUgY29uc3VtIGVuZXJnaWUgZWxlY3RyaWNhIA%3D%3D



    Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.

    RăspundețiȘtergere